標題:

想問下點幫長毛貓梳毛

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我屋企隻安哥拉好耐冇梳毛 前日買左把梳同佢梳 佢會比我梳上面 但係我一梳佢底部,佢就發狂,佢底部超多毛球,但係一梳,佢就發癲亂抓,想幫佢剪走d毛球都唔得 我應該點做好,夾硬黎幫佢剪,定係唔理好? 更新: 我隻貓而家開始比我梳底部 不過佢較下少少個位有舊好似好蛋咁既野,一梳落去就會發癩 係咪"袋"黎架-,-但我隻貓已經奄左 更新 2: 係水蛋

最佳解答:

我也有過相似的經驗,因我也曾養過兩隻安哥拉貓女; 一隻肯梳毛的,另一隻則像你一樣,初初要打晒交先梳到。 我見議你先帶貓兒到寵物店沖一次涼, 寵物店會好好的為牠去除毛球(太過難處理的,他們也會剪去的), 手板毛及手趾甲等,之後你才嘗試用刷子每天為牠刷一次毛, 讓牠習慣,(如用梳,而牠毛球又多及比較神經過敏時, 牠會很痛及會發癲,用刷子會令牠舒服些) 第三或四日你便可嘗試帶上手套,輕輕的捉起牠雙前手 但後腳讓牠可站在地上,慢慢的由心口刷至肚位, 一定要有耐性及不要大力啊! 因我初初也常常碰壁,要把貓兒來來回回捉多次才可把牠 全身的毛梳一次,但到現在已四年多了, 牠間中也會發傻的不肯梳毛架。

其他解答:
arrow
arrow

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()