標題:

5d mark II

發問:

我用 5d mark II 影短片 , 係我部電腦用 QUICK TIME PLAYER 開 , 段片好"姪" , 我部電腦 係 Pentium Dual-Core CPU 2.5GHZ, 2 G 的 RAM . 我想問 係咪部電腦問題 , 定係其他問題 ? 有乜解決方法 ?

最佳解答:

試下用其他software播片, e.g.kmplayer, windows media player, real time, 我都試過用某d程式係有問題.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

2 GB RAM is not enough due to the movie length / size .... at least 8GB la! Also check if there is sufficient HD space.....|||||加張能硬解高清影片之顯示卡應有幫助。你要使用QUICK TIME PLAYER 來播放影片,估計該段影片應是使用h.264壓縮制式,就算使用雙核cpu,都要同時選用較快之記憶體,才能跟上其播放速度。
arrow
arrow

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()