標題:

我想問邊度有得買cc lemon??

發問:

我住荃灣, 睇左好多間7-11都冇 ok又冇 唔知邊度有le?? 請確實指出地址

最佳解答:

沒有確實地址. 不過在每一個7-11我都看到有在賣` 不過以我所知道,City Super都有賣喔. 我在Sogo都看到有在賣. 吉之島也有賣. 通常的超級市場刀有; 可以去看看!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

荃灣我就不知道可以在那裡買, 但我曾經見到CitySuper或者Sogo supermarket有得買
arrow
arrow
    全站熱搜

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()