close
標題:

我13碎,男,想睇人jj,有無問題

發問:

我13碎,男,在泳池更衣室,常好奇想睇人jj,有無問題?

最佳解答:

我小時候和你一樣對一些已發育的哥哥的下體甚是好奇,於游泳池更衣室亦會看看已長陰毛成熟男的陰莖,未發育的你對已發育男人的生殖器感好奇實屬正常。 現在我已30歲,下體已長出濃密的陰毛,還有臍毛,所以你不用心急自卑,總有一天你會跟我一樣,有著成熟多毛粗大的男姓生殖器。 其實現在間中我游泳後,於洗澡更衣時,亦發現一些約12-14的少年人和你一樣會用好奇的眼光盯著我的陰莖,我亦從不介意慢慢沬身,給他們看過夠,其實你現在的心理狀況跟不少年人一樣! 有什麼想知多D和睇真D,可隨時MSN聯絡我: MSN: ivanito26@hotmail.com

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

無問題! 其實現在間中我游泳後,於洗澡更衣時,亦發現一些約12-14的少年人和你一樣會用好奇的眼光盯著我的jj,我jj甘大,我亦從不介意慢慢沬身,給他們看過夠,其實你現在的心理狀況很正常。 比分我吧|||||喂,你想睇咪問你呀媽囉|||||你自己都有jj啦 就咩睇人地姐|||||無咩事,因為係青春期既反認,大個D就無野... 好奇的加我MSN: dkiiu@hotmail.com 2010-04-12 19:25:23 補充: 我都係13歲,同你叉唔多|||||其實發育個陣對性感興趣係正常,但是你要逃避少年人的私肉... 點解咁多人看性感野??其實看關於性的東西是跟吸煙同埋飲酒一樣的,睇得多都會上引ga!!|||||可能你係基的.~ /你有性需要|||||當然有問題!!!!!|||||有問題囉...無拉拉做咩睇人地條jj呢. 你出於好奇/想知人地的jj點樣定咩.? 仲有.你比人見到你睇佢下面.你比人打都5知咩事,你又冇講做咩要睇呢.?|||||如果你要睇嘅話冇人會阻止你 不過人地可能會想打你
arrow
arrow
    全站熱搜

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()