close
標題:

生完 BB 之後

發問:

我 14 號生完 BB ,係順產嘅!我想問個傷口幾時先好返架?幾時可以再做愛呀!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我自己生完bb個幾兩星期個傷口已經好返晒,唔再痛.因為我家姐係護士,佢o係醫院度拎d消毒藥水比我洗所以好得快d. 你可以洗密d個傷口僧快好d~ 生完bb後健康院會安排你做產後檢查,經醫生檢查完傷口而你自己心理上又ready就可以做愛,(大約產後個半月) 2008-04-02 15:44:20 補充: 順產生bb都有傷口,因為生bb時會剪開會蔭,令bb容易出世

其他解答:

順產應該無傷口架,開刀先有傷口架嘛. 生完bb會流惡露,等惡露清晒完兩日到,覺得乾淨喇, 就可以造愛. 大約一個月到喇,每個人流惡露既日子都唔同,我果時生完 差唔多要兩個月先可以造愛.
arrow
arrow
    全站熱搜

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()