標題:

HKU SPACE CC問題 !

發問:

我係2010會考生 今年已是REPEAT , 但中英怕肥 上年個張係FULL CERT 咁我又冇報IVE , ASSO亦都冇興趣讀 我就諗緊HKU SPACE既文憑課程 我想讀物流及運輸營運 1. 我放榜去報會唔會太遲 , 會冇哂位嗎? 2. 我FULL CERT去報係米都要讀一年FOUND-DIP ? 3. FOUND-DIP上HIGH-DIP難唔難 ? 4. 仲有咩我必須知 ? 唔該各位幫幫手 ..

最佳解答:

1.唔會,hku space 至8月9日都有即場招生日,地方包括9龍灣,銅鑼灣,金鐘 2.未必 3.found dip係升dip再升high dip,只要成績ok就升到

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow
    全站熱搜

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()