close
標題:

JJ一問(20)

發問:

今日我去咗打籃球 點知我拍波時 個波一彈起就打到我的JJ和右睪丸(不算太大力) 但係都吳痛 不過我擔心會有壞影響 你吔覺得會吳會? (正經D答)

最佳解答:

我諗唔會有壞影響...如果唔痛~ 咁表示其實對你性器官既傷害唔會太大~~ 因為性器官部位對外來刺激比較敏感~ 如果你真係feel到痛~ 咁即係表示你性器官受傷害.... 但就算痛~ 都唔會有太大壞影響~~因為睪丸會自己修補番受損組織... 如果衝力過猛先會有危險.. 所以唔洗擔心!! 唔會影響你既生殖能力同性能力

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

你驚咪去睇下e生囉... 但你唔痛, 我諗應該無事 因為我之前都試過...超痛, 但而家無野 kris_lok_0217@hotmail.com 交流下|||||如果你真係驚最好梗係去睇醫生 , 不要聽任何人亂說!!! 身體係自己的!!!
arrow
arrow

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()