標題:

升外國大學ge問題~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我係理科 , 會考25 分 想讀外國ge 大學 ( 我對design 有興趣) 問題一 . 聽人講讀完f . 6 已經可以去美國升大學...是真的ma? 問題二 . 如果問題一係真ge 話....咁我應該o係hk 考埋al 先去外國...定係讀完 f. 6 走好le?

最佳解答:

問題一 :如果你先讀community college,2年後再transfer,讀完f.5已經可以,我有d同學就係咁.如果你唔想讀community college,都唔一定要讀完f.6.我都係理科,會考23 分,f.6讀左半年之後去美國做左半年exchange student,一樣升到大學,仲有scholarship,不過間間學校都唔同,你最好問清楚你想去果間大學 問題二:無需要,因為果度d課程好淺,佢地中學d理科每科讀得一個學期,你想讀深d都無.我本來喺大學take calculus,點知買左本教科書睇先發覺calculus l,ll,lll都只係教a maths果d,中三程度都讀到啦,加上你係讀design,讀完f.7先去唔會有任何幫助,做乜哂時間?

其他解答:
arrow
arrow

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()