標題:

CE repeat差...去英國讀AL...回港讀大學...問題...thx!!

發問:

本人第一次CE 7分...中英fail..maths e phy e chem d bio e amaths d第二次13分...中文 level 2eng level 3 maths c phy d chem c a maths d (冇retake bio ..)今年去英國讀AL..as: phy chem maths chinese ..al: phy chem maths 如果成績理想...會回港讀大學...我想問...經...non-jupas..1)香港的大學會有D咩收生要求...(eg.佢地會唔會睇我的CE... 顯示更多 本人第一次CE 7分... 中英fail.. maths e phy e chem d bio e amaths d 第二次13分... 中文 level 2 eng level 3 maths c phy d chem c a maths d (冇retake bio ..) 今年去英國讀AL.. as: phy chem maths chinese .. al: phy chem maths 如果成績理想... 會回港讀大學... 我想問...經...non-jupas.. 1)香港的大學會有D咩收生要求...(eg.佢地會唔會睇我的CE ?) 2)我可否入讀...hku cu or ust 的 chemistry...or science? 3) non-jupas入大學係會睇D咩成績... plz 詳盡 thx!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

halo, 我係英國讀緊書, 希望幫到你丫 =] 1) 香港既大學會睇你CE既成績既, 因為你填non-jupas既表, 佢會叫你填哂CE既grade同埋你係係邊間學校讀的, 而收生要求, 如果係一d好多人報既科目, 好似BBA, accounting, medi果d呢, 就會要AAA-AAB既成績既... 但當然, 佢會睇重你ASA2既成績啦 =] 2) 我見到你AS讀chinese, 但係如果想讀science既話, 建議讀埋bio或者further maths, 因為AS既中文比較淺易, 而好多香港既大學都係唔睇既, 讀多一科, 咁到時想報science, 佢in你既機會會多d, 同埋可以轉, 唔一定讀chem, 但可以bio, 多幾個choice =] 同埋如果你只讀3個AS (唔計chinese)既話, 你A2就冇得drop架啦... 我有個報science, HKU既要求係2個B既, 但係人人既成績都唔一樣, 呢個只可以作參考之用 =] 3) non-jupas好多都係上網攪既, 上面講左, 會睇你CE同GCE既成績, 但係呢, 我建議可以考IELTS, 因為係一個國際試, 咁會好好多既, 俾大學知道你既英文有咁上下嘛 =] 好多英國學校都會叫學生去考架 =] * 有d咩問題就再email 我丫 =]

其他解答:
arrow
arrow

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()