close
標題:

黃大仙46簽問求職

aa.jpg

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

女,今天求了黃大仙46簽,合約工就完約,現任老細介紹去一間銀行工作,老細說對方應很快會聯絡本人,但過了一星期仍沒有消息,問黃大仙這份工作成不成功,求各大師解答。 左慈戲曹操 黃柑數盒獻曹公, 剖看不來肉盡空, 怒動奸雄輝鐵斧, 奔忙身入萬羊中 心急人上 更新: 希望KEN 博士可以幫我解答一下, 我係呢支簽文中,我係左慈定曹操呢? 我係被戲弄O既曹操, 所以呢件事係空歡喜一場? 更新 2: Ken 博士,是咁的,我一向都好難搵到工,所以今次有人介紹就抱有好大希望,因為老細有啲江湖地位。 可唔可以幫我睇下八字,睇下點解我咁難搵工,見親工啲人都好似好唔鐘意我咁呢? 我八字 1982年8月24日晚上十點十五分。 不勝感激! 更新 3: 多謝各位耐心解簽, 在此謝過了, 暫時無嘢問, 收拾心情, 渡過今次難關。 感激!

最佳解答:

黃柑數盒獻曹公 剖看不來肉盡空 怒動奸雄輝鐵斧 奔忙身入萬羊中 三國時期 , 左慈見曹操 , 剖柑卻有肉 , 左慈自言得書三卷 , 上卷天通 , 能騰雲駕風 , 中卷地通 , 能穿山透石 , 下卷人通 , 能藏形變身 , 曹操聽到這裡暗自歡喜 , 以為自己大業可成 , 但卻被左慈補上一句 , 君可將王位讓給劉備 , 隨我修道去 , 此時曹操大怒 , 命許禇引兵追剎 , 左慈走入羊群不見影蹤 , 許禇盡剎羊群離去 , 牧羊童大哭 , 左慈現身救活羊群離去 o 從簽文理解問前程 , 相信只是空歡喜一埸 o 2014-04-14 14:24:01 補充: 你係被戲弄的曹操 , 介紹你去銀行工作既人就係左慈 , 明白嗎 !!! 2014-04-14 14:30:20 補充: 即係左慈有心栽培的人並不是你 , 係另有其人 o 2014-04-15 01:12:49 補充: 剖看不來肉盡空 即係本來有肉應該係柑甜 , 但聽到左慈講將王位讓劉備 , 即時覺得食而無味 , 等同無肉既意思 o 2014-04-16 02:29:09 補充: 壬戍年 戊申月 己卯日 乙亥時 你身弱欠火 , 你是否以往職業與火五行無關 , 此乃其中一個關鍵 , 另外 , 從你八字命盤上來看 , 日主己土坐偏官 , 顯示你好多時注重拍拖而忽略事業上基礎 , 再加上大運仍處於浮沉階段 , 好自然搵工困難 , 至於見工時好似唔鍾意你 , 這與八字無關 , 相信只係你信心不足或實力未夠 , 到2018年你既事業運會開始轉強 , 現時由於行緊衰運 , 就算你幾努力都係事倍功半 , 須要學識忍耐和接受面對 , 如果可以的話 , 盡量找屬火性五行的工作會比較順利 , 在此先祝你心想事成旗開得勝 o 2014-04-16 02:31:40 補充: 壬戍年 戊申月 己卯日 乙亥時 你身弱欠火 , 你是否以往職業與火五行無關 , 此乃其中一個關鍵 , 另外 , 從你八字命盤上來看 , 日主己土坐偏官 , 顯示你好多時注重拍拖而忽略事業上基礎 , 再加上大運仍處於浮沉階段 , 好自然搵工困難 , 至於見工時好似唔鍾意你 , 這與八字無關 , 相信只係你信心不足或實力未夠 , 到2018年你既事業運會開始轉強 , 現時由於行緊衰運 , 就算你幾努力都係事倍功半 , 須要學識忍耐和接受面對 , 如果可以的話 , 盡量找屬火性五行的工作會比較順利 , 在此先祝你心想事成旗開得勝 o

其他解答:

希望KEN 博士可以幫我解答一下, 我係呢支簽文中,我係左慈定曹操呢? 我係被戲弄O既曹操, 所以呢件事係空歡喜一場?答:網友好!呢支籤係下下籤。籤中所舉的只是左慈戲曹操的其中一個例子:他把几盒外表金黃的極品柑果獻給曹操,但用刀切開來一看,內里卻是空空如也的。激怒了奸雄曹操要把他追殺,他連忙混在羊群中逃走。這支籤暗喻,在好的假象中,有極壞的潛伏。大仙批示:新工銀行工作機會微矣!由於網友合約工就完約!網友現時看來首先要揾工先!我教妳擺一個揾工陣: 在家或自已房正東放一杯水,內裏放一粒黑石。此陣為特別風水局,先擺三個月,或有意想不到之收獲。 網友不用太擔心!仲有乜野想知? ken 2014-04-15 23:23:35 補充: 可唔可以幫我睇下八字,睇下點解我咁難搵工,見親工啲人都好似好唔鐘意我咁呢? 答: 我約略睇過妳八字, 原來妳35前行舒服賴運。 行呢種運,在事業上係指, 太平盛世,可以打份舒服工。 環境唔好,揾唔到工。 所以35前妳事業運好唔穩定。 仲有乜野想知? ken|||||黃大仙46簽問求職是下下簽. <謀望事 不可行> 少收成 財不就 自身修善可消刦.
arrow
arrow

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()