close
標題:

會考????????

發問:

我今年升f4, 修 中,英,數,geog,hist,econ,pa同commerce!!!!!!!! 因為我自問成績都唔錯,全級都有3名以內.我想有6個a,可以拔尖 我想知邊d科最易拎a, 邊d科最難拎a!!!!! 如果補習補邊d科最好,最好補左會拎a啦! 希望大家可以幫幫我!!!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我讀science,,有讀econ同pa 覺得econ最易A啦.... 熟讀notez,, 再加睇同明白MC點解其他答案唔岩& writen paper拎分key pt(穩陣既8年pp已經可以了) 同埋臨考個時做多最近兩年PP就OK了 Language好難同你易唔易A 有好多人A開幾年都可以係CE B左 有d人成日係fail既邊緣都可以5*到 再加上改制,,真係好難講 mathz就要錯好少先A到,,聽人講要去到大約95%就穩陣d 要睇下你個年易唔易 如果易既話,,93-94%左右都可能會B左 PA補Frenda So都幾好 但係佢今年貼題超唔準 睇下你點睇lor.... 其他既我就唔太清楚

其他解答:
arrow
arrow
    全站熱搜

    ccf83dy60d 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()